Wednesday 2 January 2013

Assalamualaikum...setelah hampir setahun saya tidak menulis di dalam blog saya ini kerana saya sesangat lah sibuk.. Al maklum la orang belajar kan banyak lah tugasan yang perlu saya siapkan so tidak sempat lah saya menulis didalam blog ini.... Di kesempatan ini saya ingin mengajak kawan-kawan saya supaya cintakan allah S.W.T kerana kita akan mendapat segala-galanya dari berliau.Saya ingin berdakawah tetapi tidak pandai dengan cara ini saja lah saya dapat mengajak kawan-kawan kearah kebaikkan... Saya harap kawan-kawan di luar sana tidak lah malu berdakwah ke jalan allah,kerana kejalan allah sangat la mulia. Semua mesti mengimpikan syurga kan..Ayoh lah kawan-kawan kita menjadi baik... hayatilah kata-kata hikmah ini....
Saya berharap agar kawan-kawan ambil lah iktibar dengan apa yang saya perkatakan dan hayatilah kata-kata hikmah ini...

No comments:

Post a Comment